Klook.com

Sunday, January 8, 2017

The graduation pictures of each visuals in male idol groups

Bigbang's TOP (1987)
(Elementary school - Middle school - High school - Identity card)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

ZE:A's Siwan (1988)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
(Im Woongjae)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

Beast's Yoon Dujun (1989)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

CNBlue's Jung Yonghwa (1989)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

Block B's Ahn Jaehyo (1990)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

BAP's Himchan (1990)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

SHINee's Minho (1991)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

B1A4's Jinyoung (1991)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

Winner's Kim Jinwoo (1991)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

Infinite's L (1992)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

Exo's Chanyeol (1992)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

TeenTop's Chunji (1993)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

VIXX's Hongbin (1993)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

Got7's Jinyoung (1994)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

BTS' V (1995)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈

BTOB's Yook Sungjae (1995)
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈
남자아이돌 팀별 비주얼 담당 졸업사진 | 인스티즈


-Myungsoo-ya..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Jung Jinyoung is really handsome..ㅠㅠㅠㅠ

-Lee Chanhee is so freaking pretty..ㅋㅋㅋㅋ

-Chanyeol and Taehyung look exactly the same..ㅠㅠㅠ

-Jjinoo-ya..ㅠㅠㅠ

-They all look the same, except the hairstyles..ㅋㅋㅋㅋ

-Hongbin is really handsome..ㅠㅠㅠ

-I thought Im Siwan was his real name.. 

-They haven't changed at all.. Not even a bit..

-Hongbin senpai..

-Hongbin-ah!! I'm all yours!!!

-Taehyung still looks exactly the same..ㅋㅋㅋ I've never seen any idols who look exactly like how he looks in his graduation pictures other than him..

-Kim Jinwoo.. He has been handsome since he was young..

-My Jinyoung is handsome..ㅠㅠ

-Kim Jinwoo's hair..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I thought graduation pictures are supposed to be the so-called 'dark history' of idols..??

-I was wondering who is the OP going to put as Exo's visual.. And it's Chanyeol..ㅎㅎㅎ

-Kim Myungsoo..ㅋㅋㅋ It's crazy, his graduation pictures are legendaryㅋㅋㅋ

-TOP.. He looked handsome even before he lost his weight..

-Jinwoo-ya.. Myungsoo-ya.. Your hair..ㅋㅋㅋㅋ

-Whoa.. Im Siwan's real name is Im Woongjae?? 
  -No, he changed his name.
trazy.com