Klook.com

Thursday, December 22, 2016

,

Twice's members before and after Sixteen

Members who look different after Sixteen ended:

1. Jungyeon

Sixteen era:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

After Twice's debut:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

2. Jihyo

Sixteen era:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

After Twice's debut:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

The ones who look exactly the same even after Sixteen ended:

1. Chaeyoung

Sixteen era:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

After Twice's debut:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

2. Mina

Sixteen era:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈

After Twice's debut:
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈
내가 생각하는 '식스틴 시절과 달라진 & 똑같은 멤버' | 인스티즈


-Seems like they've lost a lot of weightㅠㅠ 

-Tzuyu too.. She still looks exactly the same, she hasn't changed at all..

-Ah.. Mina is so pretty..

-Ah.. Mina looks like a rabbitㅠㅠ

-I think they just look different because of their make up and contact lenses..

-Chaeyoung is beautiful..

-I think Nayeon and Dahyun still haven't changed as well.. And Somi.. She looks a little bit different now..

-Look at Chaeyoung's shoulders..

-My girls haven't changed at all.. They still look the same..

-Jihyo's eyes are really big..

-Chaeyoung.. She looks like a baby now that she debuted..ㅋㅋㅋ

-Sana too! She looked chubby during Sixteen and she looks slimmer now..

-How could they look that pretty..

-Why is Mina so pretty..? I'm a little bit flustered.. What does she expect me to do with that visual of hers..?

-Momo's image changes a little bit after she debuted with Twice..

-All of them are pretty..

-I love you, girls..

-Jihyo looks better without her bangs.. 

-They somehow look.. prettier..

-Chaeyoung is so beautifulㅠㅠ

-I think Jungyeon has find the right style for her.. That's why she looks amazing noww..
trazy.com